Український флаг.Англійський флаг.
Головна сторінка сайту МНАУ.Карта сайту МНАУ.Пошук по сайту МНАУ.Написати листа адміністраторам сайту МНАУ.
Миколаївський національний аграрний університет.

минусСТУДЕНТСЬКЕ TV

минусГОЛОС СТУДЕНТА

минусЩОТИЖНЕВИЙ ДАЙДЖЕСТ

Щотижневий дайджест МНАУ


Дайджест МНАУ №236

минусГазета "Агросвіт"

Газета Миколаївського національного аграрного університету "Агросвіт"

минусКОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

минусОПИТУВАННЯ

минусПОШТА УНІВЕРСИТЕТУ

Посилання для входу у свою поштову скриньку:
mail.mnau.edu.ua
Увага! Кожному користувачу було відправлено лист з новими налаштуваннями.
Стара пошта через деякий час не буде підтримуватися – обов'язково перенесіть з неї важливі контакти та архів листів.


Адреса університету:

54020, м. Миколаїв,
вул. Георгія Гонгадзе, 9
(Паризької комуни)

Тел.: +38 0 (512) 34-10-82
Факс: +38 0 (512) 34-31-46
rector@mnau.edu.ua

Опитування

3D

Підготовка до Зовнішнього незалежного оцінювання 2017 року Детальніше...
Миколаївський національний аграрний університет оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Вознесенського коледжу Миколаївського національного аграрного університету. Детальніше...

pic

Інновації в освіті

Останнє оновлення: 13.07.2011 о 11:20

Шановні науково-педагогічні працівники! Інтеграція української вищої школи у європейський та світовий освітній простір можлива лише за умови реформування та модернізації підготовки спеціалістів у вищих навчальних закладах країни. Це актуалізує проблему освітніх інновацій як дієвого чинника інтенсифікації та підвищення якості освітніх послуг, зростання творчого потенціалу учасників навчального процесу.

Пропонуємо Вам пройти опитування, яке допоможе визначити можливі напрями вдосконалення навчальної роботи в університеті та здійснити обмін досвідом між колегами! Дякуємо за співпрацю!

АНКЕТА
"ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ"

 

1. Яке Ваше ставлення до інновацій в навчальному процесі?

Позитивне, сучасна молодь потребує нових методів і форм навчання.
Байдуже, студентам все одно, як викладаються дисципліни.
Негативно, це займає багато часу на підготовку, а студенти цього не цінують.

2. Які інноваційні методи професійного навчання Ви використовуєте для стимулювання інтелектуальних здібностей і творчого потенціалу студентів?

Аудіовізуальний.
Проблемний (проблемно-пошуковий).
Ситуативний (кейс-метод).
Брейнстормінг (мозковий штурм).
Робота в малих групах.
Ділова (рольова) гра.
Діалог Сократа (Сократів діалог).
Займи позицію.
PRES-формула (від англ. Position-Reason-Explanation or Example-Summary).
Навчальний полігон.
Дерево рішень.
Дебати.
Дискусія із запрошенням фахівців.
Моделювання.
Метод проектів.
Метод інтерв'ю (інтерв'ювання) та консультування.
Навчаючи вчуся.
Аналіз помилок (колізій, казусів).
Коментування та оцінка (або самооцінка) дій учасників.
Майстер-класи.
Індивідуальні та групові тренінги.

3. Назвіть найбільш ефективні методи професійного навчання з Вашої практики (відповідно до пунктів, зазначених в питанні 2):

4. Які технології Ви використовуєте в навчальному процесі?

Аудіовізуальні курси.
Електронні підручники.
Комп'ютерні тестові завдання.
Тренінги.
Практичні посібники для індивідуального та дистанційного навчання.

5. Які технології з Вашого досвіду є найбільш ефективними (відповідно до пунктів, зазначених в питанні 4)?

6. Назвіть найбільш ефективні, на Вашу думку, педагогічні прийоми професійного навчання:

Комунікативна атака.
Доведення та переконання.
Сугестія (навіювання).
Метод долання перешкод.
Метод делегування.
Метод закріплення позитивного враження.

7. Які технічні засоби Ви використовуєте в навчальному процесі?

Відео- та аудіо-записи.
Інтерактивні дошки.
Конкретні предмети.

8. Чи проводите Ви заняття в умовах виробництва?

Так.
Ні.

9. Чи є більш ефективними заняття, проведені в умовах виробництва, у порівнянні з аудиторними (з Вашої практики)?

Краще засвоюється матеріал.
Більший рівень зацікавленості студентів.
Ні.

10. Чи використовуєте Ви в навчальній роботі досвід, отриманий на стажуванні за кордоном та/або на провідних підприємствах України? Поясніть чому?

Так.
Ні.
Іноді.

11. Як студенти сприймають інновації в навчальному процесі?

Позитивно.
Із зацікавленням.
Байдуже.
Негативно.

12. Які інноваційні методи контролю знань студентів Ви використовуєте і рекомендуєте іншим науково-педагогічним працівникам?

Ділові ігри.
Тести.
Комп'ютерні програми.
Круглі столи.
Майстер-класи.

13. На Вашу думку, що перешкоджає впровадженню інновацій в навчальний процес?

Недостатньо часу для ознайомлення з новими методами і формами викладання.
Відсутня фінансова мотивація грн на місяць.
Байдужість студентів до дисципліни.
Недостатньо відповідної навчально-методичної літератури.

14. Які умови, на Вашу думку, необхідні для впровадження інновацій в навчальний процес?

Залежить від творчої особистості науково-педагогічного працівника.
Відповідає умовам, які надає навчальний заклад (вкажіть)
Нефінансова мотивація керівництвом.
Зацікавленість студентів.
Фінансова винагорода грн на місяць.

15. Які, на Вашу думку, шляхи відновлення змісту освіти?

Використовувати кращі традиції і надбання освіти.
Прийняти стратегію розвитку вищої освіти на державному рівні.
Налагодити співпрацю з міжнародними вищими навчальними закладами.
Освоєння кожним науково-педагогічним працівником нових методик, орієнтованих на підвищення ефективності їх використання.
Оновлення навчальних планів і програм.
Збільшення фінансового забезпечення діяльності вищих навчальних закладів.

16. Вкажіть Ваш педагогічний стаж, науковий ступінь та вчене звання:

лінія

минусОтримуй більше!

минусРекомендувати

минусРозклад

минусМНАУ & MOODLE

МНАУ & MOODLE

минусТехнолого-економічний коледж

Технолого-економічний коледж

минусНавчання за кордоном

Навчання за кордоном

минусНаукові вісники МНАУ

Вісник аграрної науки Причорномор'яСтудентський науковий вісник МНАУ

минусНАУКОВІ ПРОПОЗИЦІЇ


Ґрунтово-агрохімічна лабораторія

минусЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ

pic1_startup

----------------------------------------

Агрокар'єра

----------------------------------------

минусОСТАННІ ТЕМИ ФОРУМУ

минусДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ

минусЛІЧИЛЬНИКИ

   Рейтинг@Mail.ru    Яндекс.Метрика   
Усі зауваження та побажання щодо сайту відправляйте сюди
При передруку матеріалів, відеосюжетів, а також цитуванні обов'язковою умовою є пряме, відкрите для пошукових систем, гіперпосилання на конкретну новину чи матеріал або на головну сторінку сайту університету www.mnau.edu.ua
© 2008-2016 МНАУ