в.о. декана – кандидат педагогічних наук, доцент Горбунова Каріне Маркарівна
gorbunovakm@mnau.edu.ua
+38(0512) 70-93-46
Швидкий доступ:
- Заступники декана
- Допоміжний персонал
- Спеціальності
- Асоціація випускників
- Освітні програми та їх компоненти
- Освітньо-професійна програма «Агроінженерія» початкового рівня (короткий цикл) вищої освіти
- Фахові компетенції здобувачів вищої освіти
- Вільний вибір дисциплін здобувачами вищої освіти інженерно-енергетичного факультету
- Розклад проведення лекційних та практичних занять науковцями, підприємцями та фахівцями з виробництва
- Інформація для здобувачів
- Рейтингове оцінювання здобувачів вищої освіти
- Кафедри
- Науково-дослідна робота на факультеті
- Міжнародна співпраця
- Контакти
Заступники декана
– з навчальної роботи – кандидат технічних наук, доцент кафедри тракторів та сільськогосподарських машин, експлуатації і технічного сервісу Марченко Дмитро Дмитрович
marchenkodd@mnau.edu.ua
– з виховної роботи – кандидат технічних наук, доцент Грубань Василь Анатолійович
vasilgruban@ukr.net
– з наукової роботи –завідувач кафедри, кандидат технічних наук, доцент Садовий Олексій Степанович
sadovuyos@mnau.edu.ua
Голова науково-методичної комісії факультету – доктор педагогічних наук, професор кафедри електроенергетики, електротехніки та електромеханіки Бацуровська Ілона Вікторівна.
batsurovska_ilona@outlook.com
Допоміжний персонал
Диспетчер факультету – Голосна Ганна Василівна
Спеціаліст ІІ категорії – Зіневич Лариса Олександрівна
Анкетування
Звіт про результати локального моніторингу ОП початкового рівня (короткий цикл) вищої освіти за спеціальністю 208 «Агроінженерія» 20 «Аграрні науки та продовольство» за 2020 календарний рік
Звіт про результати локального моніторингу ОП початкового рівня (короткий цикл) вищої освіти «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» за 2021 календарний рік
Звіт про результати локального моніторингу ОП початкового рівня (короткий цикл) вищої освіти за спеціальністю 208 «Агроінженерія» 20 «Аграрні науки та продовольство» за 2021 календарний рік
АНКЕТА для опитування потенційних роботодавців щодо необхідних вмінь, навичок та компетентностей (hard skills та soft skills) майбутніх випускників ОС 208 “Агроінженерія” початкового рівня (короткий цикл) вищої освіти
Анкета опитування викладачів ОС 208 “Агроінженерія” (Молодший бакалавр)
Анкета опитування здобувачів вищої освіти ОС 208 “Агроінженерія” (Молодший бакалавр)
Анкета опитування роботодавців ОС 208 “Агроінженерія” (Молодший бакалавр)
АНКЕТА для опитування потенційних роботодавців щодо необхідних вмінь, навичок та компетентностей (hard skills та soft skills) майбутніх випускників ОС 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» початкового рівня (короткий цикл) вищої освіти
Анкета опитування викладачів ОС 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» (Молодший бакалавр)
Анкета опитування здобувачів вищої освіти ОС 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» (Молодший бакалавр)
Анкета опитування роботодавців ОС 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» (Молодший бакалавр)
Спеціальності
Відповідно до Постанови КМУ № 266 від 26.04.15 р. спеціальності:
208 «Агроінженерія» (Agroengineering)
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» (Power engineering, electrical engineering and electromechanics)
015 «Професійна освіта (Технологія виробництва і переробка продуктів сільського господарства)» (Professional education (Technology of production and processing of agricultural products))
Досьє професії здобутої за напрямом підготовки 208 «Агроінженерія»
Інженер – фахівець, який здійснює інженерну діяльність. Інженери залучені, як правило, в усі процеси життєвого циклу технічних пристроїв, які є предметом інженерної справи, включаючи прикладні дослідження, планування, проектування, конструювання, розробку технології виготовлення, підготовку технічної документації, виробництво, наладку, випробування, експлуатацію, технічне обслуговування , ремонт і утилізацію пристрою і управління якістю.
Інженер повинен знати:
- Світову тенденцію розвитку механізованих технологій, техніки та організації виробництва і переробки аграрної продукції, технічного і технологічного сервісу;
- Рівні, зміст та критерії управління виробничо-технологічними ресурсами АПК;
- Методи проектування ресурсо заощаджуючих виробничих систем та принципи управління виробничими проектами в АПК;
- види альтернативних палив;
- систему показників ефективності використання ресурсів;
- методику виконання бізнес-плану;
вміти:
- оцінювати ресурсний потенціал аграрного формування та ефективність техніки у виробничих процесах;
- обґрунтовувати технологічні підстави та економічну доцільність кооперування;
- оцінювати ефективність взаємодії виробничо-технічних формувань;
- управляти матеріально-технічними та енергетичними ресурсами.
Професійні навички:
- наявність освітнього рівня з відповідного напряму підготовки, спеціальності;
- Здатність розв’язувати складні інженерні задачі і проблеми у сфері професійної діяльності з агроінженерії;
- Організувати особисту діяльність як складову колективної діяльності;
- Оцінювати соціальну значимість пропозицій щодо вдосконалення організації і технології виробництва, впровадження нової техніки;
- Формувати ділову атмосферу в трудовому колективі на правовій основі та демократичних засадах.
Професійно важливі риси:
- порядність;
- відповідальність;
- креативність;
- ініціативність;
- зібраність;
- комунікабельність;
- організованість;
- логічність мислення.
Місця роботи:
- Науковий співробітник.
- Інженер-дослідник із агроінженерії.
- Консультант (у певній галузі інженерної справи).
- Інженер-технолог (механіка).
- Інженер-конструктор (механіка).
Додаткові особливості:
Починати роботу за фахом краще під час навчання в університеті під час проходження виробничих практик, практик зі спеціалізації, переддипломних практик, практик з фаху на базі філій кафедр на виробництві, які представлені основними місцями працевлаштування фахівців.
Досьє професії здобутої за напрямом підготовки 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка»
Інженер-енергетик — це спеціаліст, який займається розробкою, виробництвом і експлуатацією систем теплового і енергетичного забезпечення. Інженери-енергетики працюють в котельнях, на ТЕЦ, на окремих електростанціях, в науково-дослідних інститутах по відповідним галузям, в проектних і будівельно-монтажних організаціях. Спеціаліст енергетик знає, скільки енергоресурсів необхідно тому чи іншому підприємству. Спеціаліст може прийняти рішення про технічне переобладнання компанії, про модернізацію існуючих систем енергозабезпечення. У відповідності з цим рішенням інженер-енергетик готує заявки на придбання необхідного обладнання, матеріалів, запасних частин, укладає договори на ремонт обладнання з підрядними організаціями.
Інженер-енергетик повинен знати:
- вимоги та способи підвищення технічного рівня та створення оптимізаційних математичних моделей елементів та систем електрообладнання;
- організацію робіт енергетичного господарства;
- режими роботи енергетичного устаткування;
- систему показників ефективності використання ресурсів;
- методику виконання бізнес-плану;
вміти:
розробляти електромеханічні пристрої та системи з вирішенням сучасних питань енергоресурсозбереження та використанням можливостей розрахункового проектування н основі оптимізаційних математичних моделей;
- оцінювати ресурсний потенціал аграрного формування;
- обґрунтовувати технологічні підстави та економічну доцільність кооперування;
- управляти матеріально-технічними та енергетичними ресурсами.
Професійні навички:
- наявність освітнього рівня з відповідного напряму підготовки, спеціальності;
- Здатність розв’язувати складні інженерні задачі і проблеми у сфері професійної діяльності з агроінженерії;
- Організувати особисту діяльність як складову колективної діяльності;
- Оцінювати соціальну значимість пропозицій щодо вдосконалення організації і технології виробництва, впровадження нової техніки;
- Формувати ділову атмосферу в трудовому колективі на правовій основі та демократичних засадах.
Професійно важливі риси:
- порядність;
- відповідальність;
- креативність;
- ініціативність;
- зібраність;
- комунікабельність;
- організованість;
- логічність мислення.
Місця роботи:
- Науковий співробітник.
- Інженер-дослідник із електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
- Консультант (у певній галузі інженерної справи).
- Науковий співробітник (галузь інженерної справи);
- Інженер-дослідник;
- Викладач вищого навчального закладу
Додаткові особливості:
Починати роботу за фахом краще під час навчання в університеті під час проходження виробничих практик, практик зі спеціалізації, переддипломних практик, практик з фаху на базі філій кафедр на виробництві, які представлені основними місцями працевлаштування фахівців.
Досьє професії здобутої за напрямом підготовки 015 «Професійна освіта (Технологія виробництва і переробка продуктів сільського господарства)»
Інженер – педагог – центральна фігура в навчальних закладах професійно-технічної освіти, фахівець, який здійснює інженерну діяльність.
Інженерно-педагогічна освіта подається як виробничо-педагогічна система. Вона будується як вищий концентр єдиної системи професійної підготовки для галузі. Специфіка цієї системи в органічному поєднанні навчання з професійно-продуктивною працею здобувачів вищої освіти і у взаємозв’язку загальнонаукової і професійної підготовки. Залучені, як правило, в усі процеси життєвого циклу технічних пристроїв, які є предметом інженерної справи, включаючи прикладні дослідження, планування, проектування, конструювання, розробку технології виготовлення, підготовку технічної документації, виробництво, наладку, випробування, експлуатацію, технічне обслуговування , ремонт і утилізацію пристрою і управління якістю.
Інженер – педагог повинен знати:
- Світову тенденцію розвитку механізованих технологій, техніки та організації виробництва і переробки аграрної продукції, технічного і технологічного сервісу;
- Рівні, зміст та критерії управління виробничо-технологічними ресурсами АПК;
- основні категорії педагогіки вищої школи;
- напрями діяльності викладача вищого навчального закладу;
- специфіку організації навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах;
- сучасні освітні технології.
вміти:
- оцінювати ресурсний потенціал аграрного формування та ефективність техніки у виробничих процесах;
- управляти матеріально-технічними та енергетичними ресурсами.
- Застосовувати знання методики викладання у вищий школі для аналізу проблем, що виникають в процесі фахової діяльності майбутніх інженерів.
- Використовувати принципи, методи і форми освітньо-виховного впливу на соціально-психологічний стан трудового середовища.
Професійні навички:
- наявність освітнього рівня з відповідного напряму підготовки, спеціальності;
- Уміння викладати навчальну інформацію відповідно до індивідуальних особливостей тих, хто навчається;
- Володіння основами педагогічної та професійної майстерності;
- Здатність розв’язувати складні інженерні задачі і проблеми у сфері професійної діяльності з агроінженерії;
- Організувати особисту діяльність як складову колективної діяльності;
- Оцінювати соціальну значимість пропозицій щодо вдосконалення організації і технології виробництва, впровадження нової техніки, інноваційних педагогічних технологій;
- Формувати ділову атмосферу в трудовому колективі на правовій основі та демократичних засадах.
Професійно важливі риси:
- порядність;
- відповідальність;
- креативність;
- ініціативність;
- зібраність;
- комунікабельність;
- організованість;
- логічність мислення.
Місця роботи:
- Науковий співробітник
- Інженер-дослідник із агроінженерії
- Інженер-технолог (механіка)
- Викладач загально технічних і спеціальних дисциплін в професійно-технічних навчальних закладах, коледжах та закладах вищої освіти;
- Майстер професійного навчання
Додаткові особливості:
Починати роботу за фахом краще під час навчання в університеті під час проходження виробничих практик, практик зі спеціалізації, переддипломних практик, практик з фаху на базі філій кафедр на виробництві, які представлені основними місцями працевлаштування фахівців.
Стандарти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» магістерського рівня вищої освіти ПРОЄКТ
Освітні програми та їх компоненти
Освітні програми на 2023-2024 навчальний рік
Освітньо-професійна програма 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти, 2023
Проєкт – Освітньо-професійна програма 141 “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” першого (бакалаврський) рівня вищої освіти, 2023
Проєкт – Освітньо-професійна програма 141 “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” другого (магістерський) рівня вищої освіти, 2023
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» початкового рівня (короткий цикл) вищої освіти, 2023
Проєкт – Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» першого (бакалаврський) рівня вищої освіти, 2023
Проєкт – Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» другого (магістерський) рівня вищої освіти, 2023
Освітні програми на 2022-2023 навчальний рік
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
Освітньо-професійна програма 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Освітні програми на 2021-2022 навчальний рік
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
Освітньо-професійна програма 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Освітні програми на 2020-2021 навчальний рік
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 208 «Агроінженерія» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
Освітньо-професійна програма 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
Освітньо-професійна програма 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійні програми
Початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти – молодший бакалавр
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Агроінженерія» за спеціальністю 208 Агроінженерія
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» за спеціальністю 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка від 2021 року
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» за спеціальністю 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка від 2022 року
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти – бакалавр
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Агроінженерія» за спеціальністю 208 Агроінженерія
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» за спеціальністю 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» за спеціальністю 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)»
Другий (магістерський) рівень вищої освіти – магістр
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Агроінженерія» за спеціальністю 208 Агроінженерія
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» за спеціальністю 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Відгуки стейкхолдерів на освітньо-професійну програму «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» за спеціальністю 015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)»
Робочі навчальні плани
Відгуки (рецензії) на освітньо-професійні програми
Силабуси
208 «Агроінженерія» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
208 «Агроінженерія» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
208 «Агроінженерія» другий (магістерський) рівень вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» другий (магістерський) рівень вищої освіти
015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Фахові компетенції здобувачів вищої освіти
Освітній ступень бакалавра з агроінженерії
Освітній ступень бакалавра з електроенергетика, електротехніки та електромеханіки
Освітній ступень бакалавра з професійної освіти (Технологія виробництва і переробка продуктів сільського господарства)
Освітній ступень магістра з агроінженерії
Освітній ступень магістра з електроенергетика, електротехніки та електромеханіки
Освітній ступень магістра з професійної освіти (Технологія виробництва і переробка продуктів сільського господарства)
Відповідно до статті 62 Закону України “Про вищу освіту” від 01.07.2014 №1556-VII здобувачі вищої освіти мають право на вибір навчальних дисциплін варіативної частини ОПП в межах 25% загальної кількості кредитів ECTS.
Прохання зареєструватися в деканаті із зазначенням обраних Вами навчальних дисциплін з метою формування академічних груп.
Вільний вибір дисциплін здобувачами вищої освіти інженерно-енергетичного факультету
ІІ. Вибіркові компоненти освітньої програми за вибором студента |
|||
Магістерські програми виробничого спрямування |
|||
1. Дисципліни спеціалізації |
|||
Вибірковий блок 2.1. «Дисципліни спеціалізації «Механізація рослинництва»
(за вибором студента) |
|||
ВБ 2.1.1. | Машиновикористання у рослинництві | 3,0 | Залік |
ВБ 2.1.2. | Енергозберігаючі та екологічні технології в
АПК |
3,0 | Залік |
Вибірковий блок 2.2. «Дисципліни спеціалізації «Механізація переробки та зберігання с.г. продукції» (за вибором студента) |
|||
ВБ 2.2.1. | Монтаж та ТО машин для переробки с.г. продукції | 3,0 | Залік |
ВБ 2.2.2. | Технології переробки с.г. продукції | 3,0 | Залік |
Вибірковий блок 2.3. «Дисципліни спеціалізації «Технічний сервіс» (за вибором студента) |
|||
ВБ 2.3.1. | Технологія технічного обслуговування машин | 3,0 | Залік |
ВБ 2.3.2. | Технологія ремонту машин | 3,0 | Залік |
Усього за вибірковими блоками дисциплін за вибором студента | 6,0 | х | |
ІІІ. Вибіркові компоненти освітньої програми (за вибором ВНЗ) |
|||
1.1. Гуманітарні та соціально-економічні дисципліни |
|||
ВБ 3.1.1. | Вища освіта України і Болонський процес | 3,0 | Залік |
1.2. Дисципліни природничо-наукової (фундаментальної) підготовки |
|||
ВБ 3.2.1. | Новітні енергетичні засоби і
сільськогосподарські машини |
3,0 | Залік |
3.3. Дисципліни спеціалізації |
|||
3.3.1. Дисципліни спеціалізації «Механізація рослинництва» |
|||
ВБ 3.3.1.1. | Проектування технологічних процесів рослинництва | 6,0 | Залік, Екзамен |
3.3.2. Дисципліни спеціалізації «Механізація переробки та зберігання с.г. продукції» | |||
ВБ 3.3.2.1. | Проектування технологічних процесів
переробних підприємств |
6,0 | Залік,
Екзамен |
3.3.3. Дисципліни спеціалізації «Технічний сервіс» |
|||
ВБ 3.3.3.1. | Проектування технологічних процесів
техсервісу |
6,0 | Залік,
Екзамен |
Усього за вибірковим блоком 3 | 12,0 | х | |
Загальний обсяг вибіркових компонентів | 18,0 | х | |
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ | 90,0 | х |
ІІ. Вибіркові компоненти освітньої програми за вибором студента |
|||
Магістерські програми виробничого спрямування |
|||
1. ВИБІРКОВА ЧАСТИНА |
|||
1.1. Дисципліни самостійного вибору студента |
|||
Магістерські програми виробничого спрямування |
|||
дисципліни спеціалізації |
|||
Вибірковий блок 2.1. «Дисципліни спеціалізації «Автоматизація виробничих процесів» |
|||
ВБ 2.1.1. | АСУ ТП в АПК | 4,0 | Залік |
ВБ 2.1.2. | Виконавчі механізми у системах автоматики | 4,5 | Залік |
ВБ 2.1.3. | у тому числі курсова робота з дисципліни
«Виконавчі механізми у системах автоматики» |
Залік | |
ВБ 2.1.4. | Експлуатація енергообладнання і засобів
автоматики |
4,5 | Екзамен |
ВБ 2.1.5. | Елементи систем автоматики | 4,0 | Екзамен |
Вибірковий блок 2.2. «Дисципліни спеціалізації «Енергопостачання сільського господарства» |
|||
ВБ 2.2.1. | Електроустановки і системи електропостачання | 4,5 | Екзамен |
ВБ 2.2.2. | у тому числі курсова робота з дисципліни
«Електроустановки і системи електропостачання» |
Залік | |
ВБ 2.2.3. | Перехідні процеси в системах
електропостачання |
4,0 | Залік |
ВБ 2.2.4. | Теплоенергетичні установки і системи | 4,5 | Залік |
ВБ 2.2.5. | Пристрої автоматики систем електропостачання | 4,0 | Екзамен |
Усього за вибірковими блоками дисциплін за вибором студента | 17 | х | |
ІІІ. Вибіркові компоненти освітньої програми (за вибором ВНЗ) |
|||
3.1. Гуманітарні та соціально-економічні дисципліни |
|||
ВБ 3.1.1. | Вища освіта України і Болонський процес | 4,0 | Залік |
ВБ 3.1.2. | Педагогіка вищої школи | 4,0 | Залік |
ВБ 3.1.3. | Цивільний захист | 4,0 | Залік |
Усього за вибірковим блоком 3 | 12 | х | |
Загальний обсяг вибіркових компонентів | 29 | х | |
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ | 90,0 | х |
ІІ. Вибіркові компоненти освітньої програми (за вибором ВНЗ) |
|||
1.1. Гуманітарні та соціально-економічні дисципліни |
|||
ВБ 2.1.1. | Світове с.г. виробництво | 3,0 | Екзамен |
ВБ 2.1.2. | Біржовий ринок | 4,0 | Залік |
1.2. Дисципліни професійної і практичної підготовки |
|||
ВБ 2.2.1. | Аграрний сервіс та інформаційне забезпечення | 4,0 | Екзамен |
ВБ 2.2.2. | Педагогічна майстерність | 4,0 | Залік,
Екзамен |
ВБ 2.2.3. | У тому числі курсова робота з дисципліни
«Педагогічна майстерність» |
1,0 | Курсова робота |
ВБ 2.2.4. | Методика педагогічних досліджень | 5,0 | Залік |
ВБ 2.2.5. | Соціальна педагогіка | 5,0 | Залік,
Екзамен |
2.3. Дисципліни спеціалізації | |||
2.3.1. Вибірковий блок «Дисципліни спеціалізації «Механізація рослинництва» | |||
ВБ 2.3.1.1. | Машиновикористання у рослинництві | 3,0 | Залік, Екзамен |
2.3.2. Вибірковий блок «Дисципліни спеціалізації «Механізація переробки та зберігання с.г. продукції» |
|||
ВБ 2.3.2.1. | Монтаж і використання машин для переробки
с. г. продукції |
3,0 | Залік,
Екзамен |
2.3.3. Вибірковий блок «Дисципліни спеціалізації «Технічний сервіс» | |||
ВБ 2.3.3.1. | Організація робіт підприємств тех.сервісу | 3,0 | Залік,
Екзамен |
Усього за вибірковим блоком 2 | 29,0 | х | |
Загальний обсяг вибіркових компонентів | 38,0 | х | |
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ | 90,0 | х |
Каталог вибіркових дисциплін
2020 рік
Каталог вибіркових дисциплін “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” перший (бакалаврський) рівень 2020-2021 н.р.
Каталог вибіркових дисциплін “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” магістерського рівня 2020-2021 н.р.
Каталог вибіркових дисциплін “Агроінженерія” молодші бакалаври 2020
2021 рік
Каталог вибіркових дисциплін “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” молодші бакалаври 2021-2022 н.р.
Каталог вибіркових дисциплін “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” перший (бакалаврський) рівень 2021-2022 н.р.
Каталог вибіркових дисциплін “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” магістерського рівня 2021-2022 н.р.
Каталог вибіркових дисциплін “Агроінженерія” молодші бакалаври 2021
2022 рік
Каталог вибіркових дисциплін “Агроінженерія” бакалаври 2022-2023 н.р.
Каталог вибіркових дисциплін “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” молодші бакалаври 2022-2023 н.р.
Каталог вибіркових дисциплін “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” магістерського рівня 2022-2023 н.р.
2023 рік
Каталог вибіркових дисциплін “Агроінженерія” молодший бакалавр 2023-2024 н.р.
Каталог вибіркових дисциплін “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка” магістерського рівня 2023-2024 н.р.
Розклад проведення лекційних та практичних занять науковцями, підприємцями та фахівцями з виробництва
208 «Агроінженерія» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
208 «Агроінженерія» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
208 «Агроінженерія» другий (магістерський) рівень вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» другий (магістерський) рівень вищої освіти
015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Дуальна освіта
208 «Агроінженерія» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
208 «Агроінженерія» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
208 «Агроінженерія» другий (магістерський) рівень вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» другий (магістерський) рівень вищої освіти
015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Реєстр договорів з іншими вузами
Рейтингове оцінювання здобувачів вищої освіти
Підсумкова атестація здобувачів вищої освіти
208 «Агроінженерія» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
208 «Агроінженерія» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
208 «Агроінженерія» другий (магістерський) рівень вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» другий (магістерський) рівень вищої освіти
015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» перший (бакалаврський) рівень вищої освіти
015 «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» другий (магістерський) рівень вищої освіти
Кафедри
Тракторів та сільськогосподарських машин, експлуатації і технічного сервісу
завідувач кафедри
доктор економічних наук, професор
Гавриш Валерій Іванович
Агроінженерії
завідувач кафедри
кандидат технічних наук, доцент
Горбенко Олена Андріївна
Загальнотехнічних дисциплін
в. о. завідувача кафедри
кандидат економічних наук, доцент
Полянський Павло Миколайович
Методики професійного навчання
завідувач кафедри
кандидат педагогічних наук, доцент
Горбунова Каріне Маркарівна
Електроенергетики, електротехніки та електромеханіки
завідувач кафедри
доктор технічних наук, професор
Ставинський Андрій Андрійович
Науково-дослідна робота на факультеті
На факультеті проводиться робота з розробки механізованих технологій одержання насіння овоче-баштанних культур і створення робочих органів машин для насінництва. Виконуються дослідження з вдосконалення робочих органів зернозбиральної техніки, використання альтернативних видів палив у сільському господарстві, застосування енергетичного модуля з використанням ґрунтового каналу, використання композиційних матеріалів у сільському господарстві. Велика робота проводиться з підвищення довговічності канатних блоків і працюючих з ними канатів, з електрогідравлічного очищення деталей основного обладнання глиноземного виробництва від технологічних відкладень.
Навчальний та науковий процес забезпечують понад 15 навчально-наукових лабораторій: конструювання енергоефективної сільськогосподарської техніки і технологій, механізації переробки та зберігання сільськогосподарської продукції, механізації виробничих процесів кормоприготування, гідравліки та сільськогосподарського водопостачання, моделювання технологічних процесів кукурудзозбиральних машин, будови тракторів та сільськогосподарських машин, випробування двигунів внутрішнього згорання, випробування металевих конструкцій, електроніки та мікросхемотехніки, енергетики та електротехнічних систем, теплотехніки та теплопостачання, електрики та електромагнетизму, технічного обслуговування машинно-тракторного парку, ремонту машин, інтерактивних методів навчання та мультимедійних засобів відображення технічної документації та ін.
У 2012 році на базі факультету відкрито єдиний в Україні стендовий полігон для спеціальності «Енергетика сільськогосподарського виробництва».
За результатами проведених досліджень ученими факультету видано 21 монографію та навчальні посібники, опубліковано близько 750 наукових статей, одержано понад 140 авторських свідоцтв на винаходи і патентів. Починаючи з 2000 року на факультеті проводиться ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з дисципліни «Взаємозамінність, стандартизація та технічні виміри».
Під час навчання студенти факультету отримують робочі професії слюсаря механоскладальних робіт, тракториста-машиніста, водія автомобіля категорії «В». На факультеті налагоджено тісний зв’язок з виробництвом, що дозволяє студентам закріплювати теоретичні знання в умовах філій кафедр. Серед них такі передові підприємства агропромислового комплексу, як ВАТ «Радсад» і ДП Племрепродуктор «Степове» Миколаївського району.
Міжнародна співпраця
На базі факультету щороку проходить міжнародна науково-практична конференція молодих учених, аспірантів і студентів «Перспективна техніка і технології». Постійними учасниками якої іноземні науковці з таких країн як: Білорусія, Польща, Чехія, Латвія, Республіка В’єтнам та ін.
Студенти факультету мають можливість пройти стажування за кордоном, зокрема у США, Великобританії, Франції, Данії, Швейцарії, Німеччині та інших країнах.
Студентське самоврядування інженерно-енергетичного факультету
Спортивні заходи на інженерно-енергетичному факультеті
Рішення вченої ради інженерно-енергетичного факультету
2020-2021 навчальний рік
2021-2022 навчальний рік
2022-2023 навчальний рік
Відповідно до рішення вченої ради інженерно-енергетичного факультету від 26 вересня 2019 року протокол № 1 на інженерно-енергетичному факультеті створено Раду роботодавців, до складу якої ввійшли керівники провідних науково-дослідних установ та сільськогосподарських підприємств Півдня України.
Основною метою співпраці інженерно-енергетичного факультету із роботодавцями є координація діяльності здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних працівників та керівництва факультету, а також зацікавлених сторін щодо удосконалення та покращення якості підготовки майбутніх фахівців, забезпечення якості освітньої діяльності.
Склад ради роботодавців інженерно-енергетичного факультету
ГОЛОВА РАДИ РОБОТОДАВЦІВ:
Карпенко Микола Дмитрович – заступник директора навчально-науково-практичного центру Миколаївського національного аграрного університету.
ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ РАДИ РОБОТОДАВЦІВ:
Лагодієнко Володимир Вікторович – директор ПОП «Вікторія» Новобузького району Миколаївської області.
СЕКРЕТАР РАДИ РОБОТОДАВЦІВ:
Горбунова Каріне Маркарівна – декан інженерно-енергетичного факультету Миколаївського національного агарного університету.
ЧЛЕНИ РАДИ РОБОТОДАВЦІВ:
Галімов Сергій Миколайович – директор СГПП «Техмет-Юг» м. Миколаїва;
Громов Микола Вікторович – директор ФОП «Громов М.В.»;
Гордійчук Сергій Володимирович – головний інженер ПП «Курило»;
Хомут Володимир Петрович – директор ФГ «Агролайф» Миколаївського району Миколаївської області;
Логвінов Микола Юрійович – директор ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» м. Миколаїв.
м. Миколаїв, вул. Крилова, 17А
Навчальний корпус №2 Миколаївського національного аграрного університету
Аудиторії — 200, 201